0
Prekių krepšelis
Jūsų prekių krepšelis tuščias

Elektrinio dviračio kontroleris 36V/48V 250W/350W YK85S

Prekės kodas: EB013
Kaina:
22,00€
+
Pristatymo terminas: Prekės šiuo metu neturime.
Klausti apie prekę
Informuoti kai atsiras sandėlyje
Susisiekti telefonu: +370 690 09555
Aprašymas

YK85S kontroleris(valdiklis) skirtas 3 fazių 120 laipsnių daugiausia  dviračių ar panašiems  varikliams. Šis kontroleris gali dirbti  36 ir 48 voltų sistemoje. Atpažįsta automatiškai.  Gali dirbti su švino ir ličio jonų akumuliatoriais. Šio kontrolerio negalima naudoti  vienos fazės ( 2 laidų ) variklių sistemose.

Laidų pajungimas:

1. Raudonas ir juodas (didesnio diametro su jungimo kaladėle) - į akumuliatorių.

2.Plonas raudonas (mažesnio diametro gali būti vienoje jungtyje su anksčiau minėtu raudonu arba atskirai) - į spynelę. Tai apsauga nuo kritusios įtampos.  DĖMESIO. Kol į šį laidą nepaduodama  maitinimo įtampą, kontroleris  neveikia. Į apsaugos laidą reikia paduoti atitinkamai  ne mažiau  31,5 arba 42 voltus. Trijų fazių varikliai yra pritaikyti dirbti gana siaurame įtampų lygyje. Jei darbinė įtampa dėl kokių nors priežasčių krenta , išauga srovės ,variklių apvijos ima kaisti ir variklis gali sugesti. Siekiant to išvengti kontroleryje įrengiama apsauga ,kuri kritus įtampai atjungia variklį.

3. Geltonas, mėlynas, žalias (didesnio diametro be jungimo kaladėlės) - fazių laidai į variklį. Junkite  pagal spalvą.

4. Plonas geltonas, mėlynas, žalias, raudonas+5V, juodas  (5 laidų  jungimo kaladėlė) - į holodaviklius variklio viduje . Kai kurios kontrolerių modifikacijos gali veikti ir  be jų  tik  paleidimo momentu ir važiuojant  mažu greičiu sistemai bus  sunku nustatyti rotoriaus padėtį, todėl sistema dirbs ekonominiu režimu .(mažiau galios).

5. Plonas juodas, žalias, raudonas -į akseleratoriaus rankenėlę. Jei kontroleris veikia normaliai, tarp juodos ir raudonos spalvos laidų  turi būti  pastovi  4.2 V įtampa , Žalio laido įtampos lygis skirsis nuo 0,8 iki 4,2 voltų, proporcingai rankenėlės pasukimui.  Jei tarp juodo ir raudono laido   yra pastovi + 4,2 volto  įtampa ,o sukiojant rankenėlę  įtampa ant žalio laido nesikeičia  vadinasi sugedusi rankenėlė. Atkreiptinas dėmesys ,kad kartais gamintojai kaladėlėse sukeičia laidų tvarką. Prieš jungdami patikrinkite ,kad laidų spalvos sutaptų.

6.Raudonas oranžinis(kartais būna raudonas mėlynas) -į spynelę

Aukščiau minėtų  laidų pakanka ,kad sistema veiktų. Kitų laidų galima nepajunginėti. Kiti laidai yra skirti pagalbinėms funkcijoms. Priklausomai nuo kontrolerio modelio jų kiekis gali skirtis.

7. Du balti laidai su juoda jungtimi gale – tai  laidai kontrolerio apmokymui . Kadangi šis kontroleris gali būti naudojamas su įvairiais varikliais, jis turi variklius identifikuoti.  Prieš jungiant, pašalinti variklio apkrovimą ,atjungti holodaviklių laidus - pakelti ratą ir nuimti grandinę. Sujungti  baltų laidų galus , įjungti maitinimą . (Svarbu- pirmiausia sujungti  baltų laidų galus , ir tik  tada įjunkti maitinimą) - po 2 ar 3 sekundžių, variklis  pradės suktis. Jei ji sukasi teisinga kryptimi, tada atjungti baltus laidus ir išjunkti maitinimą.  Jei ratas sukasi  priešinga kryptimi, tada atjungti baltus laidus  2-3 sekundėms ir vėl juos sujungti-variklis pradės suktis priešinga kryptimi.(kai kurios kontrolerių modifikacijose du balti laidus naudojami greičio ribojimui)

8.  Juodas, raudonas, mėlynas  - PAS ( Pedal assist system - Pedalų pagalbos sistema). Ši jungtis jungiasi prie pedalų apsukų daviklio. Pagal Europos teisę elektrinis dviratis turi važiuoti tik padedant pedalais. Nesant šios jungties dviratis važiuos tik pasukus akseleratoriaus rankenėlę ,nepadedant pedalais.   

9. Baltas ir juodas - stabdžių rankena.(kartais būna geltonas juodas) Juos užtrumpinus kontroleris nutrauks variklio maitinimą.

10 Violetinis(kai kuriuose modeliuose gali būti plonas geltonas) –  taip pat stabdžiai . Pajungus jį į minusą kontroleris padės stipriau stabdyti variklį elektros energija. 9 ir 10  punktai - yra du stabdžių naudojimo  variantai. Galite naudoti vieną iš jų arba abu. Nenaudojant šių jungčių kontroleris  taip pat veiks.

11.Mėlynas – signalas į spidometrą .Jis duoda keletą impulsų per variklio apsisukimą. Impulsų skaičius priklauso nuo naudojamo variklio polių. 

12. Juodas ir mėlynas - autopilotas. Važiuojant nuspaudus mygtuką užtrumpinami šie kontaktai ir variklis sukasi pastoviu greičiu nepriklausomai nuo rankenėlės padėties. (Rankenėlėje turi būti atitinkama laidų jungtis)

13. Juodas ir pilkas – atbulinė eiga.

14 Juodas pilkas oranžinis- greičių perjungėjas.

15.Oranžinis,pilkas,rudas arba kartais juodas raudonas  -signalizacija.

Susijusios prekės

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Jei sutinkate su slapukų naudojimu spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau apie slapukus galite skaityti Privatumo politikoje.