YK85S kontroleris(valdiklis) skirtas 3 fazių 120 laipsnių
daugiausia dviračių ar panašiems varikliams. Šis kontroleris gali dirbti 36 ir 48 voltų sistemoje. Atpažįsta
automatiškai. Gali dirbti su švino ir
ličio jonų akumuliatoriais. Šio kontrolerio negalima naudoti vienos fazės ( 2 laidų ) variklių sistemose.
Laidų pajungimas:
1. Raudonas ir juodas (didesnio diametro su jungimo kaladėle)
- į akumuliatorių.
2.Plonas raudonas (mažesnio diametro gali būti vienoje
jungtyje su anksčiau minėtu raudonu arba atskirai) - į spynelę. Tai apsauga nuo
kritusios įtampos. DĖMESIO. Kol į šį
laidą nepaduodama maitinimo įtampą,
kontroleris neveikia. Į apsaugos laidą
reikia paduoti atitinkamai ne mažiau 31,5 arba 42 voltus. Trijų fazių varikliai yra
pritaikyti dirbti gana siaurame įtampų lygyje. Jei darbinė įtampa dėl kokių
nors priežasčių krenta , išauga srovės ,variklių apvijos ima kaisti ir variklis
gali sugesti. Siekiant to išvengti kontroleryje įrengiama apsauga ,kuri kritus
įtampai atjungia variklį.
3. Geltonas, mėlynas, žalias (didesnio diametro be jungimo
kaladėlės) - fazių laidai į variklį. Junkite pagal spalvą.
4. Plonas geltonas, mėlynas, žalias, raudonas+5V, juodas (5 laidų
jungimo kaladėlė) - į holodaviklius variklio viduje . Kai kurios
kontrolerių modifikacijos gali veikti ir
be jų tik paleidimo momentu ir važiuojant mažu greičiu sistemai bus sunku nustatyti rotoriaus padėtį, todėl
sistema dirbs ekonominiu režimu .(mažiau galios).
5. Plonas juodas, žalias, raudonas -į akseleratoriaus
rankenėlę. Jei kontroleris veikia normaliai, tarp juodos ir raudonos spalvos
laidų turi būti pastovi 4.2 V įtampa , Žalio laido įtampos lygis
skirsis nuo 0,8 iki 4,2 voltų, proporcingai rankenėlės pasukimui. Jei tarp juodo ir raudono laido yra
pastovi + 4,2 volto įtampa ,o sukiojant
rankenėlę įtampa ant žalio laido
nesikeičia vadinasi sugedusi rankenėlė.
Atkreiptinas dėmesys ,kad kartais gamintojai kaladėlėse sukeičia laidų tvarką.
Prieš jungdami patikrinkite ,kad laidų spalvos sutaptų.
6.Raudonas oranžinis(kartais būna raudonas mėlynas) -į
spynelę
Aukščiau minėtų laidų pakanka ,kad sistema veiktų. Kitų laidų
galima nepajunginėti. Kiti laidai yra skirti pagalbinėms funkcijoms.
Priklausomai nuo kontrolerio modelio jų kiekis gali skirtis.
7. Du balti laidai su juoda jungtimi gale – tai laidai kontrolerio apmokymui . Kadangi šis
kontroleris gali būti naudojamas su įvairiais varikliais, jis turi variklius
identifikuoti. Prieš jungiant, pašalinti
variklio apkrovimą ,atjungti holodaviklių laidus - pakelti ratą ir nuimti
grandinę. Sujungti baltų laidų galus ,
įjungti maitinimą . (Svarbu- pirmiausia sujungti baltų laidų galus , ir tik tada įjunkti maitinimą) - po 2 ar 3 sekundžių,
variklis pradės suktis. Jei ji sukasi
teisinga kryptimi, tada atjungti baltus laidus ir išjunkti maitinimą. Jei ratas sukasi priešinga kryptimi, tada atjungti baltus
laidus 2-3 sekundėms ir vėl juos
sujungti-variklis pradės suktis priešinga kryptimi.(kai kurios kontrolerių
modifikacijose du balti laidus naudojami greičio ribojimui)
8. Juodas, raudonas,
mėlynas - PAS ( Pedal assist system - Pedalų
pagalbos sistema). Ši jungtis jungiasi prie pedalų apsukų daviklio. Pagal
Europos teisę elektrinis dviratis turi važiuoti tik padedant pedalais. Nesant
šios jungties dviratis važiuos tik pasukus akseleratoriaus rankenėlę ,nepadedant
pedalais.
9. Baltas ir juodas - stabdžių rankena.(kartais būna
geltonas juodas) Juos užtrumpinus kontroleris nutrauks variklio maitinimą.
10 Violetinis(kai kuriuose modeliuose gali būti plonas
geltonas) – taip pat stabdžiai . Pajungus
jį į minusą kontroleris padės stipriau stabdyti variklį elektros energija. 9 ir
10 punktai - yra du stabdžių naudojimo variantai. Galite naudoti vieną iš jų arba abu.
Nenaudojant šių jungčių kontroleris taip
pat veiks.
11.Mėlynas – signalas į spidometrą .Jis duoda keletą impulsų
per variklio apsisukimą. Impulsų skaičius priklauso nuo naudojamo variklio
polių.
12. Juodas ir mėlynas - autopilotas. Važiuojant nuspaudus
mygtuką užtrumpinami šie kontaktai ir variklis sukasi pastoviu greičiu
nepriklausomai nuo rankenėlės padėties. (Rankenėlėje turi būti atitinkama laidų
jungtis)
13. Juodas ir pilkas – atbulinė eiga.
14 Juodas pilkas oranžinis- greičių perjungėjas.
15.Oranžinis,pilkas,rudas arba kartais juodas raudonas -signalizacija.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Jei sutinkate su slapukų naudojimu spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau apie slapukus galite skaityti Privatumo politikoje.